Szolgáltatás menedzsment

2010-07-06 22:26:00

Az ügyfeleink által igénybe vett tele- és infokommunikációs szolgáltatások üzemeltetése, szerződéskezeléssel, árfigyeléssel, költséghatékony technológiai megoldások kialakításával.
 


Vállaljuk a tele- és infokommunikációs szolgáltatásokkal kapcsolatos belső szabályzások kialakítását, a meglévő szolgáltatási szerződések felülvizsgálatát, azok kezelését, a megrendelők érdekeinek képviseletét a szolgáltató cégek felé.

Miért érdemes igénybevenni ezt a szolgáltatásunkat?

A szolgáltatók nem érdekeltek abban, hogy az adott vállalat számára legmegfelelőbb technikai megoldásokkal, üzleti konstrukciókkal tegyenek ajánlatokat. Amennyiben a megrendelő nem rendelkezik megfelelő szakmai kompetenciákkal, tapasztalatokkal, könnyen előfordulhat, hogy olyan szolgáltatást is megvásárol, melyet nem, vagy nem teljesen tud kihasználni. A másik veszély, hogy indokolatlanul hosszú hűségidőt kell vállalni a szolgáltató fele, ami az infokommunikáció jelenlegi fejlődési üteme mellett, akár jelentős hátrányokat is jelenthet a futamidő alatt.

El kell érni, hogy naprakész nyilvántartásunk legyen arról, hogy pontosan mit, mivel és mennyiért veszünk igénybe, hiszen a környezet és a technológia változásával az igények és a szokások is változnak. Fontos, hogy rendelkezzünk olyan belső szabályzással, amely rendelkezik a munkatársak tele- és infokommunikációval kapcsolatos jogairól és kötelezettségeiről.

Hol érhet el bennünket?

Elérhetőségeink itt!